Koszyk

ilość produktów: 0
suma: 0.00 zł
zobacz koszyk


Książka

UWAGA!!!

Uprzejmie informujemy, że do odwołania wysyłki z księgarni  robimy tylko w poniedziałki. Odbiór osobisty możliwy jest tylko w poniedziałki w godz. 9-14-ta.

 

Witamy w Wirtualnej Księgarni Wydawnictwa Sic!. Znajdą w niej Państwo pełną ofertę książek wraz z wyczerpującą informacją o każdej z nich

 

Dla Państwa wygody książki zostały pogrupowane w kategorie pozwalające odszukać tę część oferty, która szczególnie Państwa interesuje. Pomocą służy też wyszukiwarka ułatawiająca znalezienie określonego tytułu bądź książek określonego autora.

Zatem koszt zakupu wyniesie: cena książki (lub książek) + 15 zł (płatność elektroniczna) lub + 20 zł (za zaliczeniem pocztowym). Jeśli zaś wybierzecie Państwo odbiór osobisty (w naszym biurze w Warszawie), prosimy o telefoniczne umówienie się na odbiór lub mailem na adres sprzedaz@wydawnictwo-sic.com.pl. Istnieje wtedy możliwość płatności internetowej, gotówką lub kartą.

Przy zamówieniach o wartości powyżej 250 zł (bez kosztów wysyłki i pobrania) koszty wysyłki i pobrania pokrywa Wydawca. 

Ewentualny zwrot możliwy wyłącznie po dostarczeniu oryginalnego paragonu fiskalnego.


Alan Aldridge
Rok wydania: 2006
Wydanie: 1
Tłumaczenie: Maciek Żakowski
Wydawca oryginału: Polity Press
Format: 135 x 205 mm
Opracowanie graficzne: Jacek Staszewski
Oprawa: miękka
Liczba stron: 206
ISBN: 83-60457-10-7

Cena: 34.90

Książka Alana Aldridge’a jest jasnym zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego.

Społeczności i klasy społeczne wydają się znajdować w nieuniknionym odwrocie. Wzrasta niepewność na rynku pracy, a coraz mniej ludzi postrzega samą pracę w kategoriach nadawania sensu życia. Zwracają się ku konsumpcji po miejsce w społecznej hierarchii, poczucie tożsamości i osobistego spełnienia. Wydaje się, iż doświadczamy obecnie przejścia od społeczeństwa opartego na produkcji do nowego typu porządku społecznego – społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego nie ma wcale tak wiele dróg ucieczki. Konsumpcja analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę „pracy emocjonalnej”. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i produkt placement.

Pozycja ta skierowana jest do studentów i badaczy kultury, osób zajmujących się socjologią i tzw. cultural studies.


Patronat medialny: